0

Iskanje

O gorivnih celicah

Tovornjaki na gorivne celice so viličarji, ki za pogon uporabljajo vodik, ne pa tradicionalno svinčeno baterijo. Uporaba tovornjakov na gorivne celice narašča, saj podjetja sprejemajo čistejše in bolj obnovljive energetske rešitve.
Gorivna celica je naprava, ki proizvaja električno energijo s kemično reakcijo. Združuje vodikovo gorivo s kisikom za proizvodnjo električnega toka. Podoben je tradicionalni bateriji, ker ustvarja elektrokemično reakcijo, dokler je gorivo na voljo.

Gorivna celica pretvori vodik v vodo s pomočjo kisika iz zraka. Med to kemično reakcijo se sprošča električna energija. Ta energija se izkorišča za pogon električnih motorjev. 

Obstaja več metod za proizvodnjo vodika. Ena pogosta metoda je parno reformiranje. Druga je elektroliza, ki velja za najčistejši proces. To deluje tako, da teče tok skozi vodo, ki jo razdeli na vodik in kisik.

Če električna energija prihaja iz obnovljivih virov energije, se imenuje “zeleni vodik”. To je še posebej okolju prijazno in lahko povzroči neto moč brez emisij.

Če električna energija prihaja iz obnovljivih virov energije, se imenuje “zeleni vodik”. To je še posebej okolju prijazno in lahko povzroči neto moč brez emisij.

Prednosti tehnologije gorivnih celic vključujejo:

  • Delovanje brez emisij. Destilirana voda je edini odpadni produkt
  • Polnjenje z gorivom traja le 2-3 minute in ni potrebe po menjavi baterije, povečuje se izkoristek tovornjakov
  • Prilagodljivo polnjenje: “dolivanje” je možno brez škode za življenjsko dobo baterije
  • Brez naložb v tovornem prostoru ali prezračevalnih sistemih, kar vam daje več prostora za vaše osnovne operacije
  • Brez ravnanja s strupenimi kemikalijami, kot sta kislina ali svinec
  • CO2 nevtralen pri uporabi zelenega vodika
  • Gorivne celice imajo visoko gostoto energije: lahko shranijo in oskrbijo več energije na enota prostornine
  • Enostavno shranjevanje in transport
  • Brez izgube zmogljivosti, ko rezervoar ni poln in med uporabo
  • Celice imajo nizko vzdrževanje in dolgo življenjsko dobo
  • Lahko se naknadno vgradi
  • Lahko se uporablja pri temperaturah od -30°C do 40°C, zaradi česar je gorivna celica popolna za uporabo v hladilnici
  • Polnjenje se lahko izvaja na prostem in v zaprtih prostorih

Gorivne celice so koristne za velike ali zapletene vozne parke z več izmenami, kjer je običajno potrebna menjava baterije. Če to opisuje vaše delovanje, bi morali podrobneje preučiti prednosti tehnologije gorivnih celic.

O litij-ionskih baterijah

Tovornjaki na gorivne celice so viličarji, ki za pogon uporabljajo vodik, ne pa tradicionalno svinčeno baterijo. Uporaba tovornjakov na gorivne celice narašča, saj podjetja sprejemajo čistejše in bolj obnovljive energetske rešitve.

Celice litij-ionske baterije so lahko sestavljene iz različnih kemijskih celic. Najpogostejši v tovorni in avtomobilski industriji so:

  • LFP (litij, železo, fosfat)
  • NMC (nikelj, mangan, kobalt)
  • NCA (nikelj, kobalt, aluminij)

Toyota uporablja celice NCA v svojih litij-ionskih baterijah za viličarje, saj imajo višjo energijsko gostoto in lahko vsebujejo več energije v enaki prostornini.

Pri Toyoti uporabljamo celice cilindrov, ki se med seboj ne dotikajo. Zaradi tega so zelo varne za uporabo. Varnost in kakovost ostajata Toyotini temeljni vrednoti v vsem, kar počnemo.
Litij-ion je skupni izraz za številne različne kemije in tehnologije. Na splošno večina kemije temelji na ustvarjanju energije s gibanjem prostih ionov med anodo in katodo v baterijski celici. Litij-ionska baterija združuje več teh celic v modul. Glede na velikost baterije se lahko zaporedno poveže več modulov, ki tvorijo baterijski sistem. Vsak modul ima sistem za upravljanje baterije (BMS), tako kot celoten sistem akumulatorja. BMS spremlja in nadzira dejavnike, kot sta napolnjenost baterije in poraba energije. BMS deluje v sodelovanju s tovornjakom. Če je katera od celic v baterijskem modulu poškodovana ali obstaja nevarnost pregrevanja, se napajanje izklopi in vozilo za talni transport prikaže kodo napake.
Nekatere prednosti litij-ionske tehnologije vključujejo:
  • Več kot trikratna življenjska doba svinčenih baterij
  • 30 % bolj energetsko učinkovite baterije (v primerjavi s svinčevimi)
  • Nižja poraba energije, kar omogoča nižje emisije CO2
  • Enostavno in hitro polnjenje: 25-voltna litij-ionska baterija se popolnoma napolni v samo 80 minutah (30 minut za 50-odstotno kapaciteto baterije)
  • Delno zaračunavanje in ‘priložnostno zaračunavanje’ sta možni brez kazni učinkovitosti ali življenjske dobe
  • Izhodna moč je nenehno čim večja, ne glede na preostalo kapaciteto baterije
  • Polnjenje baterije ali vzdrževanje baterije ni potrebno
  • Polnilnike je mogoče namestiti kamor koli, brez posebnih prostorov
  • Sedemletna garancija
  • Izboljšana varnost zahvaljujoč edinstvenemu Toyotinemu polnilniku
  • Ena baterija bo služila življenjsko dobo viličarja
  • Učinkovito deluje v ohlajenih prostorih
  • Možnost grelca je na voljo za polnjenje v hladilnici in neprekinjeno delovanje skozi celotno izmeno
Litij-ionske baterije delujejo za vse vrste strojev in viličarjev. Zmogljivost in velikost baterije se prilagodita glede na čas vožnje in morebitne potrebne prestave.
Litij-ionska baterija ima zaradi svoje visoke gostote energije do 30 % večjo kapaciteto kot svinčeno-kislinske baterije, kar pomeni, da je z litij-ionsko baterijo mogoče zmanjšati velikost Ah v primerjavi s svinčeno kislino. Na primer, 210 Ah litij-ionov ustreza 300 Ah svinčene kisline. Litij-ionske baterije so manjše in tehtajo manj kot svinčeno-kislinske baterije.

Litij-ionska baterija zdrži do 5000 polnjenj, medtem ko svinčeno-kislinska baterija zdrži približno 1500-krat.

Polnjenje litij-ionskih baterij

Polnjenje poteka z namenskimi litij-ionskimi polnilniki, ki imajo posebej oblikovane polnilne šobe, ki so enostavne za rokovanje in nimajo nevarnosti kratkega stika. Za razliko od svinčenih akumulatorjev med polnjenjem ni nevarnosti iskrenja ali širjenja plina.

Litij-ionske baterije je mogoče polniti kjer koli na mestu in ne potrebujejo prezračenih polnilnih prostorov ali druge varnostne opreme, kot je pri polnjenju svinčevih baterij (rokavice, izpiranje oči, voda itd.)

Toyotini polnilniki imajo standardno omejitve dinamične moči. Te delujejo za zmanjšanje energetskih vrhov in upravljanje celotne porabe ter zmanjšanje stroškov energije. Poleg tega bo pri hkratnem polnjenju več tovornjakov polnilnik poslal največ energije na tovornjak, ki ima najmanjšo preostalo baterijo. To skrajša čas polnjenja in izboljša energetsko učinkovitost polnjenja baterije do 15%. 

Litij-ionske baterije omogočajo možnost polnjenja med odmori, da baterija deluje in deluje med celotno izmeno.

V primerjavi s svinčevo kislino ne potrebujete ločenega prostora za polnjenje litij-ionskih baterij.

Litij-ionska baterija se napolni od 20 odstotkov zmogljivosti do polne zmogljivosti v 1-2 urah, odvisno od velikosti baterije in polnilnika. 15-minutno polnjenje bo zagotovilo minimalni čas vožnje eno uro. Za primerjavo, svinčeno-kislinska baterija se popolnoma napolni približno 8 ur.
Litij-ionske baterije je mogoče napolniti kadar koli in na ravni, ne da bi to vplivalo na življenjsko dobo baterije. Zaradi tega so časi nakladanja bolj prilagodljivi in ​​zagotavlja, da tovornjaki ostanejo v uporabi, kadar je to potrebno. 25-voltna litij-ionska baterija se popolnoma napolni v samo 80 minutah, za 50-odstotno zmogljivost baterije pa potrebujete le 30 minut polnjenja, kar omogoča polnjenje med odmori.
Back to Top
Viličar je bil dodan v vašo nakupovalno košarico.