Naša vizija za prihodnost oblikovanja viličarjev

Toyota Material Handling Europe je začela svoj projekt RED, da bi postavila vizijo prihodnosti oblikovanja tovornjakov. RED pomeni Radical Energy Design, ki je v središču novega koncepta oblikovanja .

Li-Ion

Elektrifikacija v avtomobilski industriji se povečuje v obsegu in znižuje stroške. Ta trend se potiska razvoj tehnologije, kot tudi v logistični industriji, še posebej za litij-ionsko – powered viličarjev. Prehod s svinčene kisline na litij-ionsko tehnologijo se je v zadnjih nekaj letih na evropskem trgu že okrepil . Tu je splošni pristop preprosto zamenjati svinčeno – kislinske celice z litij – ionskimi z uporabo istega akumulatorja .

Z Toyota Material Handling cilj Evrope , da ostanejo naprej na tem področju , smo uporabili n agilen pristop, da se prilagodijo na nove razmere nenehno dogaja v th je tehnologija : novi biokemične, nova programska oprema inteligenca, in združimo ing teh. Ključno je biti čim bolj prilagodljiv in se znati prilagajati novim možnostim.

Predstavljamo koncept oblikovanja RED

Toyota Material Handling Europe je zato začela svoj projekt RED, da bi postavila vizijo prihodnosti oblikovanja tovornjakov. RED pomeni Radical Energy Design, ki je v središču novega koncepta oblikovanja . Revolucionarna zasnova viličarja je mogoča z izgradnjo litij-ionskih baterijskih rešitev z moduli, ki jih sestavijo v podjetju Toyota Material Handling .

Razmišljanje v ozadju projekta RED je v celoti odstraniti baterijsko škatlo in najti alternativne lokacije za posamezne energetske module. To nam daje svobodo, da popolnoma preoblikujemo tovornjak in odgovarjamo na različne koristi za stranke .

Toyotin projekt RED je osredotočen na razvoj prihodnjih generacij električnih tovornjakov . Baterije celice so razporedi ed celotni zasnovi tovornjak, ki je z vidika zmanjšanj e S je skupna velikost, ne da bi ogrozili moč ali delovanje. Poleg tega dolga življenjska doba litij-ionske baterije in možnost ponovne uporabe v več življenjskih obdobjih tovornjakov zagotavljata dolgoročno vrednost za stranke .

Litij-ionski omogoča nov dizajn

V zgled Toyota Material Handling je temeljni filozofiji nenehnih izboljšav (kaizen) v praksi, smo bili razmišljanje izven škatle za sofinanciranje me z revolucionarno in inovativno novo zasnovo paletnik napajanjem. Oblikovalska ekipa Toyote Material Handling je porabila veliko časa za izdelavo kompaktnega preoblikovanja prvega tovornjaka in izpopolnjevanje podrobnosti ter postavljanje novih standardov v industriji .

Preprostost pomeni pogum odstraniti namesto dodajati, kar je bil moto pri oblikovanju novega BT Levio LWI16 0 . T je celotna postavitev tovornjaka je optimizirana z odstranitvijo tradicionalno rezervoarja baterije za lažje optimalno prileganje vseh komponent. Th je prvi primer v modularni koncept uvaja novo generacijo nizko Lifter skladišče palet , znamka ing začetek nove smeri oblikovanja.

Prednosti za uporabnike

Oblikovanje tovornjaka ni primarno povezano s tovornjakom. Gre za to, da v središče postavimo človeka: človeško dimenzijo.

Oglas vantage od locat ing module, kjer prostor je na voljo , je, da lahko da vozilo manjši, lažji in bolj energetsko učinkovite.

T je zmanjšanje velikosti izboljšuje vozne lastnosti kot tudi prožnost : manjša vozila se lahko dela v številnih skupnih aplikacij. Težišče se lahko premakne za povečanje zmogljivosti in zagotoviti najboljšo stabilnost in oprijem.

Če naredite stroj bolj kompakten , manjši in lažji brez ogrožanja zmogljivosti , se lahko energetska učinkovitost dvigne na višjo raven. Rešitev modularne litij-ionske baterije ponuja enostavno in hitro polnjenje ter prilagojene energetske rešitve glede na potrebe strank.

Prenovljena oblika je idealna tudi za delo v omejenih prostorih. A ponudba kompaktne velikosti stroj enostavno manevriranje in je kot nalašč za uporabo dostavnih vozil na krovu. Z namestitvijo ročice krmila na sredino ima voznik neomejeno vidljivost, zaradi česar je tovornjak uporabniku prijazen, varen in intuitiven.

Prihodnost

Vizija projekta RED presega zagotavljanje enega novega revolucionarnega dizajna tovornjaka ali optimizacijo vsakega posameznega modela tovornjaka. Poudarek je na standardizaciji celotne palete izdelkov. Prej se je industrija osredotočala na širok nabor specifikacij med različnimi zmogljivostmi baterij, višinami dviga in delovnimi okolji. Zdaj je napočil čas za uporabo novega dizajna kot načina za poenostavitev ponudbe za stranke.

Cilj je ponuditi vse modele, zasnovane v okviru projekta RED, z optimiziranimi zmogljivostmi, bolj kompaktno zasnovo, opremljeno s standardiziranim energetskim paketom (ki ga je mogoče enostavno nadgraditi glede na potrebe kupcev). S poenostavitvijo ponudbo, smo ustvarili fleksibilnost, je n prednost , da bo le postala bolj pomembna v prihodnosti. Na primer, v časih brez, kot ti, nova zasnova omogoča tovornjaki biti dovolj prožen, da bi prehod med straneh, kar je bistvenega pomena, ko se povpraševanje spreminja hitro in kratkoročni ukrepi so potrebni.

V naslednjih nekaj letih je načrt nadaljevati razvoj dizajna in ga uporabiti za več modelov v tej naslednji generaciji pogonskih paletnih viličarjev in viličarjev. To je šele začetek nove dobe, ki Toyoti Material Handlingu omogoča, da nadgradi isti pristop. Omogoča nam, da še bolj optimiziramo prihodnje načrte, da strankam ponudimo še boljšo rešitev za njihove manipulacije z materialom.